Ser dig på blåa i april

har blivit sämst på att skriva, vad hände med felicia is the worlds best blogger? och vad hände med engelskan där egentligen? hahah. hade en superhelg, i fredags bowlade (till min stora fasa, bland det värsta jag vet) med hoffe och hans kompisar typ. sen åkte vi runt som dom alltid gör haha. somnade till solsidan efter typ 10 påsar popcorn hähä. på lördagen så var vi i mammas nya lägenhet och typ spacklade lite och skit. sen åkte vi till hans mammas nya lägenhet och hälsade på. på kvällen var jag hemma hos anna med henne och enzolito, muy divertido! råkade somna där på slutet också haha. sen åkte jag till stuvsta och sov där, på söndagen så tapetserade vi i mamis lägenhet och sedannn sov jag i stuvsta igen haha. idag satt jag på donken med mina partners in crime denise och sanna från typ 15-18 haha. pluggade faktiskt på rätt braaaa! råkade även köpa en tröja och två trosor hihihehehohoha. men nu ska jag försöka plugga lite till, imorgon är ÄNTLIGEN naturkunskap A över! juste, grattis till min älskling som vann "Årets nykomling" igår, tyckte han kunde vunnit alla 7 han var nominerad i men 1 är bättre än inget! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0