Jag var 12 och jag gick runt med kniv

har löst allting med pengarna, det är kirrat. har även bokat romme nu så jag, lina och sanna åker på onsdag nästa vecka. ska bli sjukt roligt! igårkväll var jag hemma hos enzolito, vi hängde (hahah) lite och somnade sen till beck, någonting med hennes rum gör att jag alltid somnar. åkte till stuvsta vid halv 3 kanske och somnade på dirrreeeeen. idag har jag kollat på möbler med pappa, plockat upp alla mina kläder, städat mitt rum + hittat saker jag ska köpa på ikea imorgon. hoppas det blir fint, får lite panik för jag har ingen aning om hur det ska se ut hos pappa. hos mamma var det ganska lätt, har mina möbler som jag hade i tullinge och nu ska jag bara köpa till lite, men hos papi ska jag köpa allt nytt och jag orkar inte tänka på hur det passa osv. haha. men nu ska jag försöka plugga lite för imorgon blir det nog tight när jag ska till ikea osv. och på måndag är det samhällskunskapsprov, WIHO! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0