i colour my life with chaos and trouble





sitter i annas säng och kämpar för att hålla ögonen öppna. är snortrött efter att ha gått första veckan i skolan, vill typ spy redan nu men det finns väl ingenting man kan göra. gick hem efter skolan och sov ett tag i soffan, sen blev det världens vidrigaste middag och jag gick hem till anna. skypade med mina coola kompisar från skolan och spelade pictionary i tusen år, jag vann typ tusen gånger i rad så jag var bäst. imorgon vet jag inte vad jag ska göra, vill åka in till stan och shoppa kläder tills jag dör men jag har 0 kronor fram tills i juli. vill lägga upp en fin bild men är inte vid min egna data så det går inte.
hahaha ser verkligen inte ut som att det är jag som har skrivit det här menmen.
baibai<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0