hatar datorer mer än allt annat

ska skriva ett superkort inlägg. min skoldata fick virus idag, när jag nästan var klar med naturkunskapen som jag var sjukligt stressad över. ringe min syrra, hennes pojkvän, mamma och pappa och skrek för jag grät så mycket. tänk er att ni är hur stressade som helst, ni typ hör eran lärare säga "detta är det viktigaste i hela kursen" och när man ska klicka på spara så försvinner allt. jag trodde jag skulle avliva. allt på min data är förstört men det jag skrivit innan fanns iallafall kvar, inte för att det var någon tröst men iallafall. nu panik skriver jag allting så det blir jättedåligt men vad ska man göra? måste bara säga att jag älskar min mamma. bara hon som kan få mig lugn när jag får sånna där utbrott. imorgon blir det skola till 1 sen hem för att packa ihop mitt rum, i helgen smäller det! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0