Baby can I hold you tonight?

har inte skrivit på hela helgen men jag har flyyytttat. i fredags plockade jag ihop hela mitt rum. på kvällen träffade jag annika, gick hem och somnade och sen mitt i natten mötte jag elsa och pratade liteo. senare kom hoffe hem till mig och sov, igår så gick vi upp tidigt. vaknade vid halv 10 och insåg att mamma ändå skulle komma in och få adhd om jag inte gick upp och hjälpte till. så flyttade vi typ hela dagen, sen vid 3 blev det nacka forum och sen åkte jag och h till hans mamma för att fira hans syster. sen till stuvsta för att sminka mig osv. så åt vi middag md hans föreldrar. i övrigt blev det en av de mest misslyckade kvällarna, men jag hamnade iallafall i stuvsta. idag har jag; ätit tacobar till frulle, köpt ett par shepards (?) för 375 (!!!!) kronor. dom kostar egentligen 1250 men det var reeea, lycklig tjej. vi har köpt en tv, jag har invigt duschen i nya lägenheten. nu kommer mami och bebbo snart och då blir det avokadosalsa och solsidan. (det borde egentligen stå plugg men jag orkar fan inte.) nu ska jag gåååå, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0