We ran out of time

shululululullulu, har inte skrivit på phett lengeeee men jag har varit i borlänge med lina och sani, det var mucho fun. åkte lite snowboard och åt för mycket godis. blev sjuk på slutet också, kul att jag blev frisk i tid till skolan, kkkkuuuullll. igår fick jag damp och ville shoppa så jag åkte till sickla men det fanns inte ett jävla piss i nån affär. så det får bli götgatan idag istället tror jag, ska lura med mig någon också hah. sen bakade och fikade jag med la familia eftersom mami fyller år idag. sen åt vi middag på nån resturang på söder, myspys. flummigt inlägg, orkar inte. ska börja lyssna på våran samhällskunskapslärare nu, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0