please run away with me to hell


sho :) är hemma hos anabanana och ska äta lurre snart, ikväll är det daniel adamsray!!!! haha är astaggad även om jag har tröttnat på alla låtar. jag är ensam om att vilja vara där klockan sju så jag vet inte riktigt när vi ska åka.
igår var vi hemma hos linda och firade hennes födelsedag tusen år försent typ. lite pinsamt ibland men ruligt :) gick hem med anna och felicia i mina lövtunna tights, gick in till mig med anna, åt lite choklad och somnade.
gråter när jag tänker på att den här helgen snart är slut och vi måste till skolan där det känns som högstadiet igen, när ska jag komma bort från alla tjejbråk :'(? men nu ska jag hilfa anna att laga mat! baI<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0