en timme tar en vecka här, slå mig så att någonting händer



sho bre! har vart kaos i kollektivtrafiken idag som 99% av alla på facebook redan har skrivit haha, så det tog lite tid att komma till skolan eftersom att jag GICK(!!!) i motvind typ tusen mil, var 2 till från min klass där och 4 från andra klassen vi jobbar med så alla lektioner blev inställda. kändes askul att jag åkte i onödan. så satt från elva till två i skolan i väntan på att bussar skulle börja gå igen men fick gå iallafall, tåget var inte jätteförsenat men fick gå från tullinge station vilket jag spydde över. ikväll händer väl ingenting som vanligt eftersom jag är en fattiglapp, imorgon kväll blir det förhoppningsvis felicias lägenhet annars ingenting :) ska färga min syrras hår också. haha men bai!


varför kommer inte hon till peace&love :'(?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0